Deoarece cursurile noastre se desfășoară și online, oferim astfel șansa cursanților noștri de a diminua din numeroasele obstacole neplăcute care ne-ar putea anula sau amâna întâlnirile programate.
Cu toate acestea, este firesc să intervină modificări de ultim moment în programul nostru sau al cursanților, ceea ce ne poate împiedica să mai participăm la întâlnire. Știind că anulările rămân inevitabile chiar și în regim online, vă aducem la cunoștință următoarele reguli după care ne ghidăm pentru a ne respecta programul reciproc și pentru a menține un ritm dinamic și motivant în învățare.
Termenul de anulare al unei înscrieri, fără a se percepe penalități, este de 24 de ore de la efectuarea plății.
Pentru anulările făcute într-un interval mai mare de 24 de ore de la efectuarea plății, se percepe întreaga contravaloare a înscrierii.
La rambursare, toate taxele bancare sunt percepute clientului.
Dacă înscrierea este plătită cu card de credit sau debit, rambursarea se va face înapoi la cardul de credit sau debit cu care s-a efectuat plata.